Ulotka Zdrowia

Suplementy na masę mięśniową i tabletki na rzeźbę

Suplementy na masę mięśniową i tabletki na rzeźbę

Wielu z nas chciałoby pochwalić się pięknym, wytrenowanym ciałem. Okres jesienny to idealny czas, aby zacząć ćwiczyć po to, by latem móc bez wstydu pokazać się na basenie czy w obcisłych ciuchach. Zwykle zaczynamy chodzić na siłownię, ale nie widzimy efektów, zniechęceni, po kilku miesiącach rezygnujemy. Aby wypracować sobie smukłe, ale jednocześnie umięśnione, jędrne ciało, musimy nie tylko wskakiwać na rowerek stacjonarny i pedałować. Chcesz poznać kilka tajników, które pomogą Ci zdobyć wymarzony kaloryfer na brzuchu, a także sprawdzić, jakie suplementy na masę mięśniową stosować, by uzyskać najlepsze efekty? Przeczytaj koniecznie!

Postaw na trening siłowy!

Pierwszym krokiem, który musimy podjąć to zacząć ćwiczyć siłowo! Zwykły trening aerobowy nie pomoże nam zbudować masy mięśniowej, a jedynie pozwoli nam nieco schudnąć, oczywiście tylko w przypadku, jeśli będziemy trzymać także odpowiednią dietę. Ćwiczenie siłowe wymaga także sprawności fizycznej i rozciągnięcia wszystkich mięśni. Najpierw dobrze jest wykonać trening, który pozwoli nam uelastycznić ciało. Najlepiej jest poświęcić 10, 15 minut na ćwiczenia rozciągające, by później móc przejść do treningu siłowego, który jest niczym innym, jak ćwiczeniami z dużym obciążeniem. Najrozsądniej wykonywać te ćwiczenia na siłowni: podnoszenie sztangi z obciążeniem, trening na nogi, brzuch i ramiona. Jeśli nie znacie jeszcze tematu, zasięgnijcie rady trenera, ponieważ nieumiejętne podnoszenie ciężarów i źle wykonywany trening siłowy, może zakończyć się kontuzją.

Zadbaj o odpowiednią dietę!

Jak wiadomo, aby była masa, musi być i odpowiednie odżywianie. Nie zbudujemy mięśni, jeśli zastosujemy restrykcyjną dietę i będziemy jeść tylko sałatę. W zasadzie, jeżeli chcemy zbudować masę musimy jeść sporo kalorii, często więcej niż byśmy przypuszczali. Oczywiście nie chodzi tutaj o słodycze, ale o zbilansowanie doboru białka, węglowodanów i tłuszczy. Dobrze jest, gdy białko będzie stanowić do 30% naszej diety, węglowodany do 50%, a tłuszcze mniej więcej też 30%. Jeżeli nie jesteśmy w stanie spożyć odpowiedniej ilości pokarmów, które pomogą nam zbudować masę, warto wspomóc się suplementami, odżywkami lub tabletkami. Odżywki na masę świetnie uzupełnią niedobory białka i sprawią, że będziemy mieć więcej siły, aby „pakować” na siłowni. Dobrze jest zbudować sobie indywidualny plan żywieniowy i zaplanować posiłki „do przodu” na kilka dni. Dzięki temu, wyrobimy sobie nawyk systematyczności.

Jeżeli jednak głównym naszym problemem jest nadmierna ilość tkanki tłuszczowej, musimy skupi się najpierw na jej redukcji, a następnie zabrać się za stosowanie diety, budującej masę.

Odpoczywaj!

Musimy pamiętać, że nie samymi ćwiczeniami człowiek żyje. Jeżeli będziemy się przemęczać, nie będziemy mieć tyle siły, ile byśmy chcieli, a także będzie nam szło podczas treningów o wiele gorzej. Warto poświęcić czas w ciągu dnia na regenerację, najlepiej jeśli będziemy ćwiczyć w określone dni w tygodniu. Podobnie się ma rzecz w przypadku treningów, nie forsujmy się do utraty oddechu, kiedy czujemy, że nie możemy złapać tchu, odsapnijmy trochę i napijmy się przygotowanego wcześniej napoju z odżywek na masę mięśniową. Regeneracja jest niezwykle istotna, pomaga nam w uniknięciu kontuzji, która mogłaby nas wykluczyć z treningów na wiele miesięcy.

Suplementy i tabletki na masę mięśniową!

Suplementacja, podczas tak intensywnych treningów jest niezwykle ważna, dlatego warto wybrać odpowiedni dla siebie specyfik. Preparaty pomagające budować masę mięśniową przede wszystkim dostarczają energii, odżywiają, a także powodują wzrost komórek odpowiedzialnych za zwiększenie objętości mięśni. Suplementy na masę możemy stosować w różnych postaciach, jako proszek do sporządzania napoju, jako tabletki na masę czy gotowe produkty, służące do bezpośredniego spożycia. Wśród najpopularniejszych, możemy wyróżnić ranking najlepszych, trzech preparatów:

  1. Mass Extreme – suplementy dla prawdziwych twardzieli, zawierające m.in. ekstrakt Fenugreek odpowiedzialny za zwiększenie syntezy glikogenu w ciele i zwiększanie produkcji komórek odpowiedzialnych za objętość mięśni, oraz kwas GABA, zwiększający wydzielanie naturalnego hormonu wzrostu.
  2. Somatodrol – Zawiera guaranę, arganinę, witaminę B12 orazbeta-alaninę, pomaga na szybszą regenerację mięśni po wysiłku fizycznym, eliminuje skurcze mięśni i napięcie mięśniowe, a także podwyższa poziom hormonu wzrostu nawet o 26%
  3. Probolan 50 –powoduje bardzo duży przyrost masy mięśniowej, efekty widoczne już po 3 miesiącach stosowania. Pomaga zamienić niepotrzebny tłuszcz w masę mięśniową, a także został przebadany klinicznie.

Jak widać wystarczy tylko kilka kroków do tego, by cieszyć się z umięśnionej sylwetki! Dobra dieta, trening siłowy i suplementy na mięśnie i efekt murowany!

* "Jakakolwiek z Usług na portalu Ulotkazdrowia.pl nie może być traktowana jako substytut wizyty u lekarza ani w aptece. Zamieszczone informacje nie mogą stanowić podstawy do przeprowadzenia samodiagnozy, leczenia ani podejmowania jakichkolwiek działań związanych ze zdrowiem człowieka, w tym z zastosowaniem bądź niezastosowaniem jakiegokolwiek Leku bądź innego środka. Wskazówki uzyskane przez Użytkownika w ramach Usług mają jedynie charakter informacyjny i nie powinny stanowić podstawy do podejmowania jakichkolwiek działań o charakterze zdrowotnym, w szczególności zmiany terapii czy stosowanych Leków."